2011. február 21., hétfő

TÉVÉ












TV

Kis kultúradómat,
mit rendben befizettem,
próbáltam kivenni közös kosárból,
fonottból,

mit nézni rendelt
kosárfonóktól a háló,
szociális, és időálló,

mert állóképpé
merevíti a nyomort.

Valóst és szellemit.Ellenáll időnek
visszabeszélésnek, véleménynek

nem ad teret,
kapcsolat egyoldalú.

Mondom, megyek,
beszívom magamba
az új századot,
minden varázslatot megcsodálok,
szinházat, netet bevállalok,
beállok nézőnek konzervdobozhoz,
szóval bekapcsolom!

Gondolj bele! Díványon elterültem,

alfába mentem,
könyv sarokba, és
nem, nem siettem,
kerestem kínált megoldásokat.
Siker! Megtaláltam!

A „Heuréka(!)” ott esett be,
alpári kurvát
művésznek nevezve,
dicshimnuszt, példát
plántált agyakba a
köz szolgálata!

Nomen est… Mit várhatok?
A csatorna bűzös,
s hogy ez itt a norma,
- gondolkozz kicsit!
Kinek köszönheted?

Balog Gábor
-csataloo-
2007.09.27.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése