2011. február 20., vasárnap

REJTELEM










REJTELEM

Mondd milyen mélységeket rejt a lelked?
Milyen ha tengerszembe ejted
összes jólmegálmodott holnapod,
elszámolsz és elfogadod,
hogy minden napod egyforma,
nincs se pörgés, se dübörgés,
hiába szól jó zene, nem marad
semmi fa télire, sem mosolyod melege,
hogy életben tartson,
valami halvány esélyt, kiutat
mutasson a lápról, ahova vittél,
s mentem magamtól önfeledten?

Mondd milyen mélységeket rejt a lelkem,
ha csibész mosollyal elfelejtem
én hol, kivel, miért
voltam lelketlen, számító szemét,
követelek nálad megértést,
lazán, vagy szorosan értve, féltést,
hogy engem elfogadj,
és add magad védtelen,
kitártan mint a combok,
s miközben bambán vigyorgok,
te csendben megölelj?

Mondd milyen mélységeket rejt a lélek?
Van lélek? Vagy csak igézet
játszik kettőnkkel és csal csalitra
utat téveszteni?


Balog Gábor

-csataloo-
2006 ősz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése