2011. február 22., kedd

EGYIK NÉVNAPODRA












EGYIK NÉVNAPODRA

Most csak úgy
odaállnék,
nagy csokor virággal.
Magamszedettel,
úgytetszik,
piaconvettel,
mindegy csak szép
és nagy lenne a csokor,
meg egyszerű,
benne minden fény,
derű, mit adtál,
röpke létezés alatt
hoztál, ültettél,
lelkembe tettél,
szóval ott lenne mind
összegyűjtve,
semmi selyempapír
és celofán se,
csak a csokor,
meg én,
téged figyelve,
ahogy kinyújtod kezed,
hogy elvegyed,
és én, esetlen sután
azt mondom:
Nesze. Tiéd!
Neked szedtem,
vagy vettem
de ez most mindegy!
Itt vagyok,
mert ma van a névnapod,
te kedves,
és eszembejutna még
Országh Levente,
ahogy áll felköszöntve,
és úgy tesz, nem érti
jókívánsághoz
kapcsolt furcsa kérdést.
„Jó,
de ki az az
Irén?”

Balog Gábor

-csataloo-
2008.06.28.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése