2011. február 20., vasárnap

A NEGYEDIK ANGYAL


A NEGYEDIK ANGYAL(magyarázatok szerint a fény, a világosság, a szeretet, a belátás angyala. Segíti az őszinte szóra, szeretetre vágyót, átsegít nehéz helyzeteken és néked adja a jóindulat és az alkalmazkodás képességét.)





Angyal nevét magára aggató
majdmondom, hány éves
várlakó! Figyelj!

Nem ittam,
mégis megrészegültem,
ingem tűrtem fel könyékig,
meg veselkedtem neki.
Törtüvegből
összeálltak a részek,
árnyaim pihenni küldtem,
további bentlakásuk
kakukknak lenne fészek.

Megnőttek csendjeik,
és megzavartak,
boromba tejfehér
mákonyt kavartak,
szélsípon játszott esti táncuk
magukkal hordott
rólam-mindentudásuk
leláncolt.
Mondták, maradnak,
tudnak más mesét is,
ha netán unnám
a mindigúj régit,
de nincs mese!
Sarkamra álltam:
Ingem feltűrve! - mutattam.
Szabadságlevelet
adtam mindnek, egytől egyig.
Szepegve mentek el.
A kertajtóban megálltak,
fejük összedugva,
valamit diskuráltak.
Markolva derengés
ritka fényeit, angyal nevét
írták a házra.

Meg azt, hogy eljössz.

Balog Gábor
-csataloo-
2008.05.05.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése