2011. február 22., kedd

MA JÖN










MA JÖN!

A hús, kockára vágva,
besózva, borsozva,
megöntve olajjal,
fűszerezve zsenge
kaporral,
már pácolódik.
Törött fokhagyma
sütés előtti
illatát adja,
ígéri, jó lesz.
Görögsalátát is
készítettem,
mert jön a párom,
ezen az esten,
mi ketten
még csak tervezett
családi körben
sütünk, eszünk.
Inni is fogunk!

Minden napunk
ma még
egy napig tart,
utána újrakezdés,
új találkozásig
vegyesen kesergés,
hetekre leltár,
mert lopunk.
Lopunk nekünk
kijáró órát,
és öltözködéskor,
hol bugyogóját,
hol fülbevalóját hagyja
tudatosan,
hogy visszavárjam.

Váram lehet kopott,
mállhat malter falon,
de dombon áll,
én építettem!
Akarom, hogy ne csak
egyszeri holnapom
szépítse lány,
kit annyi harc után
megtaláltam.
Az ódon bálterem,
fejem,
táncával kitöltött,
benne füstködök
nem tanyáznak.
Vágyak otthona
minden szeglete.
Bejön, beköltözik,
öltözik helyzethez illőn,
pazar bőrruhába,
s én ölelem.
Semmi rébusz,
meg fejtörő.
Szeretem.

Balog Gábor

-csataloo-
2008.06.14.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése