2023. április 24., hétfő

 ESTE ZÖNGÉI HANGBAN


Fél-kopasz ágon,

hajszállal kötött ígéretet

ráz a szél.

A szél.

Vadsága mérhetetlen.

A levelek, ágrólszakadtak,

sorban lehullnak.

Soros halál.

Az ígéret erős esküvéssel

él.

Nem felkötött.

Helyén marad.


2021.11.19.


A táncrendem adott.

Nem én tervezem.

Tudom a tervező

jól dolgozott, látott.

Engem.


2021.11.19.


Az asztal megterítve, s szemben ül.

Vacsoraillat.

Furcsa! Nőalakja van.

Hosszú, majd térdig leérő

hajjal.

Még jó, hogy holnap

megbeszéljük.

2021.11.19.


Ma társalgótársaim

Byron, Burns és Grant.

Jó társaság.

Plusz kutya.

Hajamfehérre mosva.


2021.11.19.


Kandi, őszvégi napsütésben

rajtam fagy-túlélő

bogarak toroznak.

Holnapra árnyéka sem maradok,

ma elvesztett, munkás napomnak.


2021.11.19.


A Hold üzen majd, ma éjjel.

Én? Fordulok másik oldalamra,

felriadok, beszédét nem értem,

Visszaaludni lesz a képtelenség.

Uralkodik felettem

égi fenség,

döntését zömmel

jól viselem.

2021.11.19.


Szeretsz és szeretlek szerelemmel.

A tényen bélyeg,

forgalomból kivont.

Értékesebb tizennyolcezer,

Vénusz-tudattal megélt napjaimnál.

Szeretsz és szeretlek.

Ismételgetem.


2021-11-19.


Balog Gábor

-csataloo-

2021.11.19.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése