2023. november 3., péntek

 NYÁR 2023


Észrevétlen.

Rádöbbennem

sem maradt időm,

csusszant be virágos kertembe

a nyár.

Az idei.

Nem köszöntötte senki.

Én sem, hiszen

még félálomban ültem,

betűket rajzoltam, karistoltam

tiszta lapra.

A gondolat messze,

más utakra vitt.

Az illat, az elmúlt május

már megéltje volt,

ráült a szomszéd fenyőnek

csúcsára,

és társul hívta magához

a felhők totális hiányát.


Aztán?

Valami mocorgás,

apró láb surranása lépcsőn,

s egy jelenés,

a szépség meztelen alakja,

kibontott haja

a szerelemnek,

két csoda-mell.

Tartós ígérete bizonytalan jövőnek,

s egy mosoly

húzott ki papír magányból.


Öltözött előttem,

hogy robotba menjen,

még álmos, elmerengő

parlagokból varázsoljon

rózsavirágos kerteket.


Balog Gábor

-csataloo-

2023.06.01.12:56

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése