2023. október 5., csütörtök

 ÖNMAGAM


Önhittnek nem mondhatom magam.

A lélekbúvár szerint csak magabiztos!

Szép a lélekbúvár, anya, négy gyermekes,

tehát igaza van, nem csak lehet!


Öntelt sem vagyok.

Hacsak nem elégedett

itt-ott felszedett résztudással,

mely megállt valamely fokon,

s ahol megállt, ott jól érzem magam,

tanulva naponta újat.


Akadnak páran, kikért

odaadnám az életem,

de, mint tapasztalatom szerint legtöbben,

legjobban én is magamat szeretem.

Szeretkezni, hogy másnak is jó legyen!

Enni, hogy a has teli legyen!

Meg egyéb, olcsó profanitások....


Kompromisszumok nagy gyakorlója vagyok!

Falakat, védelmet rakok

eszme mag köré,

sallangját elengedem.

Alapnak megalkuváshoz

akadhat nem is vak tyúk,

ki kap majd megmaradtakon,

hogy béke legyen!


Szeretek élni.

Szeretem visszhangjaim,

és hangom kontráját is a kedvesemtől.

Tudok gyűlölni is, de kerülöm.

Van örömöm megmaradt életemben,

s ha kifogyna?

Azt is kibírom!


Azt hiszem, tucatnyi pszichológusnő,

mind anyák, szépek, négy-gyermekesek. –

mondaná rám: Furcsa, de kedvenc

páciensünk vagy, Öreg!


Balog Gábor

-csataloo-

2023.10.05. Balatonfüred 6:16

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése