2024. július 21., vasárnap

 


A NEGYEDIK ANGYAL

(Muriel. Magyarázatok szerint a fény, a világosság, a szeretet, a belátás angyala. Segíti az őszinte szóra, szeretetre vágyót, átsegít nehéz helyzeteken és néked adja a jóindulat és az alkalmazkodás képességét.)

Angyal nevét magára aggató,

majd-mondom, hány éves

Figyelj!


Nem ittam,

mégis megrészegültem,

ingem tűrtem fel könyékig,

meg veselkedtem neki.

Törtüvegből

összeálltak a részek,

árnyaim pihenni küldtem,

további bentlakásuk

kakukknak lenne fészek.

Megnőttek csendjeik,

és megzavartak,

boromba tejfehér

mákonyt kavartak,

szélsípon játszott esti táncuk

magukkal hordott

rólam-mindentudásuk

leláncolt.

Mondták, maradnak,

tudnak más mesét is,

ha netán unnám

a mindig új régit,

de nincs mese!

Sarkamra álltam:

Ingem feltűrve!-mutattam.

Szabadságlevelet

adtam mindnek, egytől egyig.

Szepegve mentek el.


A kertajtóban megálltak,

fejük összedugva,

valamit diskuráltak.

Markolva derengés

ritka fényeit, angyal nevét,

a Tiéd írták a házra.

Meg azt, hogy eljössz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése