2024. április 15., hétfő

 

SOKADIK VALLOMÁS


Én csak egy buta,

Baloggábor vagyok.

Azért vagyok,

mert életet adtál,

amikor elszólítottak innen a földről.


Azért vagyok,

mert látogattál felgyógyulásomban

naponta, dobva sutba mindent,

megélhetésedet is,

a láthatásért.


Most ellöklek magamtól,

el, te kedves, el,

örökre!

El, téged,

engem megszülő második anyám,

mert a szeretőm vagy,

mert csak az vagy,

s nem az, amit,

aminek-akinek szeretnélek.


Nem vagyok igazságtalan.

Nem kérem-kérhetem,

hogy életed feladd értem,

az téged, a megélhetésed

döntené romba-romokba.


Amit veled megéltem

ócska kis szeretőként,

ahhoz mérhetőt nem teremthetett senki,

csak az Isten!

De emberfejjel nem gondolta végig.

Hisz ő csak az Isten!,


Balog Gábor

-csataloo-

2024.04.16. 3:06

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése