2024. március 21., csütörtök

 

ELŐSZOBÁZVA

 

Sokáig változásra várva,

tengert-földeket bejárva

betévedtem a Mennyországba…


Nem édenekbe,

nagykapu zárva,

csak az előszobába.

Leültem valami „Vendég”- díványra,

RECEPCIÓ”!!!!


Készülve korszakos találkozásra

lassan körbenéztem.

Csodálkoztam az egészen,

sehol egy hosszú sor:

Jelentkezők, friss feloldozással,

illatozó utolsó kenettel,

ítéletvárók, kisírt szemekkel,

egy se nincs!

Hová is kerültem?


A díványról ahová leültem

jól látható,

nagybetűs plakát,

meg tíz piktogram mondja

jó helyen vagyok.

Ez itt Mennyország!

Bejuthatok,

ha éltem életem többnyire

rendezetten,

lopni nem loptam,

csak orgonát

és Isten nevét hiába

nem emlegettem!

Lopott virágot

útszéli keresztre tettem,

lányvirágaim,

haj- súly-termet és

korfüggetlenül szerettem,

fiaim rendesen neveltem,

és elhasznált testem ellen

sem vétettem sokat!

 

Ejnye, recepció!

Csöppet sem hívogatsz!

Inkább egy falatnyi combot látnék

tegnapjött, ajándék hétcsodából,

nem várt csókot osztó leányból,

akár egy pillanatra!

Pokolra nem ugyan,

de futnék rendesen!

Hagynám: Vesszen

kiérdemelt, mennyei

belépőjegyem!


Balog Gábor

-csataloo-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése