2024. szeptember 9., hétfő

WC FEDÉL

Milyen igaza van a nőknek! Az enyémmel beszélgettem, meséltem történeteket és mosolygott.

Az, angol WC is szóba került, meg annak „felfödele”, ami férfinál, szinte mindig felnyitott. Tervező-drágám rákérdezett, ugyan minek tervezték szerinted hozzá azt a födelet?

Vártam a megoldás, s megadta:Hogy lecsukd, te nagyon hüle! ILYEN EGYSZERŰ----

Történet is jár hozzá horányi, még nyaraló koromból.

Télen mentem ki ellenőrizni megszokottan. A házban a hideg, a fagy volt az úr, kályha még nem volt. Patkány, vagy egér, mezei, jó nagy darab járt odabenn, végigrágta a bútorok alját, mert élelmet nem talált, s távozott ahogy jött, a nyitott WC csésze kiszáradt bűzelzáróján, minden további korokra. 

A WC födelet lecsuktam-lehajtottam, s tettem rá némi súlyokat. A súlyok ma is megvannak. Viselem mindet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése