2024. február 18., vasárnap

 PÉNZTÁRI TÖRTÉNET


Hetvenes férfi - csupán egy vekni kenyérrel fizetni készül. Kedves arcú negyvenes hölgy a kasszában, előtte, a pénztárgépnél három zacskónyi savanyú Haribo.

Vigyen ilyet is, most nagyon olcsó, felére leárazták! Ezeket magamnak vettem!

Kösz, már nem akarok még egyszer sorba állni!

Akkor vigye el az enyéim közül az egyiket!

Most nem, de ha holnap is akciós lesz, majd viszek akkor. Most meg, cserébe a kedvességéért, mesélek egy történetet!

Tudja három feleségem volt kettőt már eltemettem a harmadik még idejében, tíz év után lelépett, így aztán három éve csak barátnőm van! Én, szerető lovagként tizenegyszer kértem meg a kezét! Tizenegyszer mondott nemet!

És???

Következetes vagyok, megkértem tizenkettedik alkalommal is! Képzelje, igent mondott!!!!

ÉS????

Azóta kerülöm!


Balog Gábor

-csataloo-

2024.02.18. 18:07


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése